.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سردرگمي و اختلاف در ميان حاميان فتنه سبز

سردرگمي و اختلاف در ميان محافل ضد انقلابي حامي جنبش سبز شدت يافته است.

به گزارش فارس، سايت ضد انقلابي ايران گلوبال، از سرخوردگي فتنه گران براي سوء استفاده از مناسبت هاي مذهبي و ملي خبر داده و مي نويسد: "پاشنه آشيل جنبش، ادامه حركت بر بستر مناسبت هاي رژيم است. اين رژيم طي 7 ماه گذشته، تلفات بسيار به ما زده است و هر بار بايد منتظر يك مناسبت درون رژيمي باشيم. ما موفق نشده ايم حتي يك اعتصاب را شكل بدهيم. چرا؟ كساني كه تلاش كردند امتحانات در دانشگاه را به هم بزنند مورد حمايت مردم و دانشجويان قرار نگرفتند. در اعتراض به حمله عليه كروبي در قزوين جز لينك نويسي كاري نكرديم. در اعتراض به تداوم عملكرد رسانه هاي رژيم به ويژه كيهان حركت مستقلي نداشتيم. در اعتراض به دستگيري هاي پس از عاشورا، كاري نكرديم. چرا؟ ما محدود شده ايم، آن هم به وسيله خودمان. ما بايد ولو يك گردهمايي كوچك داشته باشيم تا قبح حركات يكنواخت گذشته شكسته شود و بي پروا شهامت استقلال عمل در مقابل رژيم را تجربه كنيم. " (گفتني است نويسندگان اين سايت در خارج از كشور حضور دارند و اغلب به تحميق برخي مخاطبان ساده دل خود پرداخته اند).
در اين ميان سايت ضد انقلابي خودنويس با اشاره به تقلاي بي حاصل ميرحسين موسوي كه تلاش كرده بود اوباش هتاك و حرمت شكن در روز عاشورا را "مردم خداجو " جا بزند، خطاب به موسوي نوشت: از قرار معلوم شما اطلاعات موثقي از "مردم خداجوي " داريد اما آيا مردم غير خداجو در بين معترضان عاشوراي امسال نبودند؟ يا اينكه مهم نيستند؟ مگر اذعان نكرده ايد كه جنبش سبز متكثر است. آيا بهتر نبود از غيرخداجويان هم نام مي برديد؟ شما از كجا به اين نتيجه رسيديد كه معترضان روز عاشورا مردم خداجو بوده اند. لفظ "عزاداران حسيني " هم در بيانيه شما خطاب به معترضان در روز عاشورا مشكل آفرين به نظر مي رسد. استفاده از عناويني نظير مردم خداجو براي بسياري كه زير اين عنوان طبقه بندي نمي شوند، ناشي از توهم واقع گريز و پناه بردن به رويكردهاي كم عمق و گول زننده است... بنده و بخش قابل ملاحظه اي نظير من اصلاً دنباله رو اباعبدالله الحسين ]عليه سلام[ نيستيم. شما از سر خود نمي توانيد درباره كليت جنبش صحبت كنيد.
"اخبار روز " ارگان گروهك فدائيان خلق هم با اشاره به تظاهر به مذهب از سوي برخي سران فتنه تصريح كرد: به گفته آقاي موسوي جنبش سبز، يك جنبش رنگين كماني و چند صدايي است و حال سوال اين است كه علت تلاش براي ايجاد اتاق فكر مذهبي چيست؟ سكولاريسم و نفي اسلاميت خط قرمز حكومت است و خارج از اين چارچوب با كسي گفت وگو نمي كند. نيروهاي دموكرات، سكولار و چپ نخواهند پذيرفت كه پله ترقي و سوروسات ديگران در جنبش سبز باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.222 seconds.